dålig uppdatering..

har uppdaterat dåligt idag, jag vet. men i dag så har jag bara varit i skolan, hade
hantverk 2 gånger + ögonbryns prov, gick nog ganska bra tror jag, Johanna skulle
fixa till mina, de tog nog upp mot en timme, vad hon än gjorde så va nått fel eller
stämde inte in. men på första bilden så kan ni se resultatet, just på den bilden ser ena
bryner tjockare och mörkare ut men det är bara för skuggan! sen så hade vi tråk
matte, satt och måla istället, sen när jag kom hem tog jag mig en härlig dusch och sen
fixade jag mina naglar som ni ser på andra bilden, jag brukar ha lite mer färgstarka
färger på mina naglar men kände att detta skulle sitta fint i några dagar! men nu ska
jag plugga com jag har sagt hela veckan, men ida så ska jag verkligen de. måste!!
och joo, tack johanna för att du ville fixa och dona med mina ögonbryn! blec as nöjd!
seee you soooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0