från 2011 till 2012

Här har ni Jenny innan middagen!
Och jag innan middagen!
Efter en lång natt festande så blev det donken häng med två vänner!
Och då upptäckte vi att jag hade skadat mig rijääält! +ett jack i näsan!
Jag igår var det ju Nyårsafton, hade så sjukt kul bara att jag missa 12
slaget, för då sprang jag runt och ramla typ :S hah men kul hade jag
om man bortser från de.
Och middagen hos jenny va super mysig, vi
spelade lite spel och drack oss lulliga, sen åkte vi in till skövde och då
gick vi vidare och festa loss, och sen drog vi vidare hem till Willy och
där spenderande vi många timmar med mycket alkohol, sen vid 3 tiden
så åkte jag och ett gäng vänner till en kompis och sov där!
Sen dagen efter blev det donken och mycket skratt om vad som hade
hänt under kvällen!
Jaa bilderna säger la endel, så såg man ut när jag vakna, haha lyckat!
och nu är klockan halv 6 och jag är heöt död, och snart ska jag och
familjen åka ut och käka resturang och mysa! sen ska jag fan sova!
seee you sooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0