hjälp på traven kanske?

hälp tack! de kanske inte är så kul för er och läsa om vad jag gör på dagarna, för
deända jag gör på vardagarna är att jag är i skolan, skulle vara snällt om vi drog
till enkommentar om vad ni skulle vilja läsa om, eller om jag ska fortsätta i
denna stilen!
fast jaja, nu sitter jag och fantiserar om sommaren, vill ha sommar nu, kunna springa
barfota och ha snygga och balla brillor på sig. känner på mig att detta året kommer bli
bra, men det blir ju vad man gör det till satt säga. men nu ska jag skriva klart min
uppsatts om Våltäkt. och glömm inte att dra en kommentar om vad NI skulle vilja läsa
om!
seee you sooooon

Kommentarer
Postat av: my

du kan lägga upp kläder du tycker är snyggt

sminkförslag

insperationsbilder

texter som du själv skrivit

2012-01-19 @ 14:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0