torsdags häng

Att inte kunna känna din närhet suger, men men..
idag så har jag varit i skolan, sen varit hemma och sovit lite, varit på modevisning
och sen tittat på Revenge och tänkt. Jaa en helt soft torsdag. snart blir det att dra på
en film och sova.
Men endå så kan jag inte sluta tänka på dig, jag vill ha dig vid min sida varje steg jag
tar, men jag kommer aldrig att lyckas med det, något jag får leva med, leva med att
jag måste hata dig samtidigt som jag älskar dig. fuck! det har ju varit enkelt, men
nu så jävla svårt.
Jag vet att jag kan deepa loss lite, men det är just därför jag vill ha en blogg, kunna
skriva vad jag vill, när jag vill och om vad jag vill..
seee you sooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0