Klass återträffs fest + Emmas 18 års fest

Börjar med Klass återträffs festen.
Och vidare till Emmas 18 års fest!








Slut på alla bilder, och nu vidare till skrivandet..
Fredagen va sjukt rolig, fick ju träffa alla som man har gått med. lite tråkigt att alla
inte kom men det va as kul, vi va både A och B klassen. vi festade loss hela natten
och sen på lördags morgonen så mådde man ju inte allt för bra, men sen va det bara
att fixa sig och åka vidare mot Axvalla, där vi firade Emma, och de va och jävligt
roligt vill jag lova, min fick lära känna några nya ansikten. sen var det ju meningen
att man skulle åka hem, fast de ändrades och jag fick för mig att jag skulle åka och
sova hos Nille, men istället så vaknade jag upp hos Olander på söndagen. fick mig en
liten chock, jaa minneslyckorna älskar mig. Sen under hela söndagen så va jag jävligt
bakis, va fan de tills klockan blev 3 på natten, jaa jo de va då jag somna och kunde
inte känna av baksmällan! men de var det värt. hade så jäkla roligt för 100 gången!
men här har ni alla dessa bilder och beskrivelser från min helg, känner att bilderna
säger allt. och bilderna är tagna från Rebeckas blogg. tack bby i förhand ;) hehe, men
nu ska jag glo lite tv och sen äta och plugga. pöss på er mina fina läsare!
seee you soooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0