-

Just nu sitter jag och inte gör någonting, bara trökar, men just nu slog
det mig att jag verkligen saknar vissa människor!
Jag har väldigt många vänner men jag är så dålig på att höra av mig
till dom som jag behöver vid min sida. Satt och prata med en gammal
vänn förut som jag har glidit ifrån nu på senare dagar,( och jag oh han
ska träffas snart, och det känns underbart) jag tycker
verkligen att sånt är tråkigt. Man måste hålla ihop med sina vänner
har jag lärt mig, annars blir det bara kaooos! De ska va ett av mina
nyårs löften, att bli bättre att höra av mig till dom vänner jag har och
leva mitt liv med alla fina. Älskar er mina vänner, och det vet ni!
Men nu ska jag gå och lägga mig! Det är ju snart ett Nytt jävla år! och
det ska firas vill jag lova! puss på er mina fina läsare <3
seee yoou all soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0