Bild Bomb från v.50 jaaao

Jag vet att jag har varit värdelös förra veckan på att uppdatera
bloggen, men hade verkligen ingen blogg lust förra veckan och hade
typ fullt upp... Och ovan ser ni veckan bilder. och de kommer lite mer
party bilder från helgen. :)

Måndag- Festade jag loss men 3 fina vänner, Victor, My och Martin,
hade sjukt kul!
Tisdag- Jag blev lite raslig i halsen så var hemma hela dagen och sov.
Onsdag- Gick till UMO, sen åkte jag hem och sov,, IGEN..
Torsdag- Va i skolan och sen åkte jag och var med Jossan och Victor,
sen gick jag vidare till Nille och va lite med han.
Fredag- Va i skolan tills 16.40, sen åkte jag hem och fixade min snygg
till lite party hemma hos Malin, hade så jävla äkckligt roligt :D
Lördag- Spenderade min dag med My på donker och sen gick vi och
sov några timmar hos Tom, och på kvällen festade vi till de, fast jag va
nykter,, wooohoo
Söndag- Va jag med Nille och glodde på film och åt god mat med hans
familj, sen åkte jag till Stp och va lite med Robert och Josefine. :)


Och nu är det måndag igen och de är en jävligt seg dag i skolan,, vill
hem och sova.. men nej nej de kan man inte :// Ska endå bli så jäkla
skönt att man har jullov på Torsdag :D wiiioooohhooo
Nu ska jag plugga lite, bloggar sen (lovar) puss på er mina läsare <3
seeee you soooon

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Fyfan vad gött att man har studiedag idag då ;)!

2011-12-19 @ 09:35:12
URL: http://nikolinasday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0