svar

håller du på att bli kär igen?

Nej, jag håller inte på att bli kär igen, jag hade en pojkvänn

i ca 3 år, och nu känner jag att jag ska hålla min till singel-

livet ett tag till, och bara leva, men joo de skulle vara mysigt

att ha någon nu i vinter som man kan gosa med, men jag

håller inte på att bli kär igen!

berätta mer om din skola!

Ja, som jag har nämt i ett gammalt inlägg så går jag på

Plusgynmasiet i skövde, och går linjen Hantverk-stylist, och

jag tycker det är skit roligt, man få hålla på med mycket smink

och hår, aah typ allt med utseendet förutom att klippa hår. men

jag rekomenderar alla som är interserad av utseende och lite

mode ska gå denna linjen, hur roligt som helst!

gillar du/jag sex?

Haha, jo såklart att jag gillar sex, det gör vell alla, utan sex så

hade vi inte varit vid liv ;) haha, men Ja, jag gillar sex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0