Dag 11 – Varför började du blogga?

Jag började blogg för att jag inte orkar med att skriva
varende detalj man gör på Facebook, och då kändes
en blogg bra, för min blogg innehåller ju vad jag gör i
mitt liv så en blogg blev de,, för om man vill skriva av
sig så gör många de på Facebook, och jag tycker inte
att de är så kul och läsa hela tiden på olika Fb-sidor
om hur dom mår.. då tycker jag att en blogg är bättre,
då de är frivilligt att gå in på "bloggen" och läsa om man
är nyfiken :) inget illa mot er där ute nu som skriver
av sig på Facebook, men om ni vill skriva mer personligt.
skaffa en blogg då, de är både kul och alla ens Facebook-
vänner läser de kanske inte, och de kan jag tycka är
lite skönt. :) och jag skaffade mig en blogg för att de
är jävligt kul att blogga.
puss på er som läser bloggen, jätte kul!!
see you sooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0