kasst

Ojojojoj..
har verkligen varit kass på att blogga denna helgen, jag
har nemligen kollat på fotboll hela helgen och sovit
sammanlagt 5-7 timmar.
Fredagens aktiviteter... Först så försov jag mig till skolan
rejäälllt, sov fan till klockan 1, inte bra.. sen så åkte jag
och Josefine till hennes syster och käkade god tacos, och
bara mådde bra, sen for vi hem till Jossi och fixade iordning
oss och drog oss upp mot Odencup och hejjade som fan på
FFK, eftersom att min systers son spelar med dom,, hade
damp på läktaren när dommaren bara dömde fel hela tiden..
blev fan förbannad..... sen när klockan blev 00.00 så for jag
och brudarna mot Stenstorp och där blev det kaoooooos..
Lördagens aktiviteter... Blev att gå upp kl 05.45 för att
kolla på Louis första match, och den vann dom med 7-0.
riktigt bra måste jag säga.. sen så gick jag och mina systrar
hem hon Helen och käkade jätte god mat och njöt av skratt..
Sen var det vidare till Oden igen, sen när klockan var 10,
så gick jag,My och Jossi till Tom och gjorde Tacos och
knäpte ett antal öl och mådde bra..
Söndagens aktiviterer... Blev fotbolls final med My, sen så
åkte jag hem till syster och tog de lungt och sen for jag
hem till min sköna säng och bara dog lite i min ensamhet.
Jaaa där kan ni ju säsa hur fan min helg såg ut om ni
är intreserade.. tog inga bilder för helgen, tyvääääär.
Seee you sooon

Kommentarer
Postat av: Anonym

använd stycke-indelning då

2011-11-23 @ 11:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0