kör la på en lista

Dag 01 – Ett nytaget foto på mig.
Dag 02- Mina rädslor.
Dag 03- Foto av mig och mina vänner.
Dag 04 – En dålig ovana jag har.
Dag 05- Ett foto på en plats jag tycker om.
Dag 06- Ett minne från min barndom.
Dag 07 – Mina mål för denna månaden.
Dag 08 – Något jag är stolt över.
Dag 09 – Något vackert.
Dag 10 – Ett annat foto av mig och mina vänner.
Dag 11 – Varför började du blogga?
Dag 12 – Något jag längtar efter.
Dag 13 – Ett foto på mig och min familj.
Dag 14 – Mina tio favoritlåtar just nu.
Dag 15 – Femton random fakta om mig själv.
Dag 16- Något som får mitt hjärta att smälta.
Dag 17 – Något jag saknar.
Dag 18- Någon jag tycker om.
Dag 19 – Lista tre hunkar.
Dag 20 – Min skola.
Dag 21 – Ett foto jag aldrig lagt upp.
Dag 22 – En film.
Dag 23- Ett foto som väcker många känslor.
Dag 24- Något som får mig att skratta.
Dag 25- Några utav mina favoritbloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0