tårar som faller från min kind.

Dagen aktivitet var begravning för världens snällaste Anders!
När någon väl är borta så inser man hur mycket man kommer sakna
någon, har aldrig varit på en sådanhär begravning och det va väldigt
många känsliga stunder då tårarna bara föll ner för kinden. Kan
verkligen inte tänka mig att du är borta från denna värld, må du vila
i frid kära Anders <3
Döden och Kärleken är dom mest kraft fullaste sakerna vi har här
på jorde, tron,hoppet och kärleken är våran planets tre ord, utan
dom så hade ingen levt idag!
Mina tårar faller för dig, kommer sakna dig oerhört mycket! ;(
Jag ska göra allt för att minde ska drabbas av cancer!
See you sooon

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging

2011-11-22 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0