vill se mer

(Dålig kvalité)
Jaa som sagt så var man ju på Twilight idag, de var den bästa filmen
ever, jag och jossi stor lipa 4 gånger!! skräll oss.. jag ska inte berätt
om så mycket. för då kanske jag avslöjar nått för er som inte har sett
den, men jag tippsar alla att se den, jag älskade den och kan inte vänta
mer tillsdel-2 kommer, fattar inte varför man ska få vänta ett helt år
på en film som redan är klar, blir så sur.. vill verkligen se mer av
Twilight NUU.
På bilderna ser ni vilka jag gick mer, kompisarna jossi och rebecka,
och syster helen :)) Tack så mycket för sällskapet.. ni som har sett
filmen kan ju lägga in en komentar om vad ni tyckte, jag älskade den.
vad tycker ni? :)
see you sooon

Kommentarer
Postat av: Linda

GRYYYYYYYYMMMMM!!! helt klart favoriten :)

2011-11-19 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0