+

känner att fingrarna är sugna på att skriva av sig lite..

Jag fattar inte hur du ens kan me att göra som du gör, att ens tänka tanken får mig att må illa. Att du går runt och håller din fula käft och inte kommer fram till mig och säger hur det faktist ligger till, du vet ju exakt hur jag känner så hur svårt kan det vara att stå upp och berätta. Du säger att andra är så himla bra när dom kommer och pratar med dig. Men då kan la du fan göra samma sak, blir så jävla trött på detta trams, stå upp för dig själv istället och prata med mig, men jag måste la lära mig att släppat totalt, för det är ju inte så kul att vara fast i denna bubbla och inte få några svar.


Och en liten filur, som är så himla fin. Jag känner mig som ett litet blygt barn när jag tänker på dig, jag vågar varken skriva eller knappt prata med dig, och till och med när alkoholen tar ställning så vågar jag knappt heller, jag brukar flamsa runt hela tiden, men när jag ser att du är i samma rum så blir jag som en liten pinne som bara vill knäckas. Jag har inte känt denna känslan på många år, och nu är den tillbaka, jag känner att jag vill prata med dig 24/7. Men så blyg som jag är så vågar jag inte, jag vågar inte ett piss.. det känns lite jobbigt, jobbigt att kanske faila totalt, men som jag säger ibland "man får inga svar och man inte frågar". men varför ska det vara så svårt att lyda dessa ord själv? det hjälper ju andra. om jag bara kunde sluta vara blyg för dig så skulle allt vara lättare. Men det känns som att du är för bra, för bra för mig. Så fin och vacker, detta charmiga utseende får mig att dööö. shiit! varför ska det vara så svårt att blir älde och inte våga samma saker som man alltid gjorde när man va liten, då man inte brydde sig ett piss om vad man gjorde och ingen annan gjorde det heller för den delen. korkade kärlek.. men jag får la snart ställa mig upp och bara göra de, för vad är vittsen om man inte vågar nått? då kommer man ju inte komma någon stans här i världen..
Pöss på er, tack för att jag fick skriv av mig lite!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0