jag lovade en bomb, så här kommer den minsann

Börjar med att lägga in bilder oh sånt från första dagen av mitt lov (v.7 alltså)
Lördag
Startade mitt lov med ferre såklart, började med att vi satt hos robert och dracka lite,
sen så drog vi vidare till skövde och festade loss där, va riktigt roligt(av de jag minns).
Måndag
Vaknade hyfsat tidigt och åkte skridskor med Jenny och Sebbe, sen kom och Willy och
Becka för att ge oss sällskap. Trodde jag skulle slå sänder mig på isen, men det gick
hyffsat bra för att det var förska åket på isen sen typ 3 åt tillbaka, va riktigt kul, och sen
på kvällen så fick jag och becka för oss att åka till skövde och festa lite med några
kompisar, men när vi väl är där så hade han vi skulle till däckat, så det va bara att dra
mot statoil. vi satt la där i 3 timmar och sen runt två kom Emma förbi med sköna
människor, och eftersom att jag och becka inte kom hem så fick vi följa med 2 killar
till honom medans vi skulle vänta på tåget. riktigt snälla va dom. och sen när klockan
va ca halv 5 så sprang vi mot tåget hem och som ett par timmar tills det var dags att
åka på barnkalas. and guess what, sen var det alla <3 dag på de!
Tisdag + alla <3 dag
Som sagt så for jag och Becka på barnkalas med pappa och kompani. Vi åt mycket
god mat och typ njöt av att vi båda slapp att sitta ensamma under denna kärleksfulla
dag. Och sen mot kvällen så hade jag och beckisen inte så mycket för oss så vi drog
till isbanan och åkte lite skidskor klockan 12 på natten. mysigt värre, men dock lite
läskigt för brevid banan så liggar stp:s kyrkogård så det va lite läskigt endå. men vi
överlevde sköpena. sen drog vi hem mot mig igen och sov ett par timman.
Onsdag - Torsdag
så gjorde jag inte så mycket, satt mest och stekte i den underbara
vårsolen hos Robban och bara mådde gött typ.
Fredag
Denna vackar dag va så otroligt grymm, först så stressade vi alla runt lite över
allt, sen så drog vi mot Alingsås och kollade på Hamodi&Adoo och Labyrint,
det va så jävla fett vill jag lova. är helt desatt av desas musik så de va awesome.
Sen när spelingen var över så började vi häva i oss alkohol och for mot fkp och
festade med skönt folk, sen så gick jag och sov hos far min, men kvällen var sjuk.
Lördag
Jaa det var fest igen, grannen hade fest och det blev la att alla sprang runt lite över-
allt i trapphuset, va riktigt kul innan det spårade ut med bråk, blod och snutar ( med
kort sammanfattning typ ). Men det va kul så länge de vara, sen så fort jag och några
mer in till skövde för att festa vidare, slutade med att jag missa sista tåget hem och
satt i skövde i 3-4 timmar och typ sprang runt, va ju dock inte så nykter men men.
hade en snäll telefon kompis som orkade stå ut med mig ett tag tills Andreas kom. sen
efter all kyla så låg jag i min varma säng igen och som så jäkla gött vill jag lova!
Söndag till Fredag
Så var det skola. va inte de roligaste, ville bara ha mer lov, men kul att träffa klassen
igen vill jag lova, sen på osdagen så lärde vi oss att sota, först så sotade jag Jossi,
riktigt naice blev de, sen på fredagen så fick hon sota mina ögon, som ni ser ovan.
Sen under veckan så hände de typ inget så skit samma. men sen i fredags blev
det stress vill jag lova!
Fredag
Jaa som sagt så blev denna fredag ganska stressig, skulle hinna köpa en massa till
Roberts översaknings fest, och man fick ju åka runt lite överallt men sen så var tiden
inne och han skulle änterligen bli firad av alla hans kära vänner, det blev mycket
party vill jag lova! shiiit, tror nog inte att någon var så speciellt nykter tillslut! kul som
satan hade jag alla fall. Hoppas du hade en kanon dag Robert :D <3
Lördag
När man vakna upp så mådde man inte allt för bra, rumet va inte lika städat som det
var när allt drog igång och man såg ju förjävlig ut. och piss mådde man och, sen så
for jag ut till syster min för att passa hennes hundar. låg och sov halva dagen och sen
så vaknade jag av att becka ringde, och då var det dags att gå upp för kvällen bastu
häng.. har dock inte mått så bra efter den kvällen, men inget vi behöver gå in på..
Men kvällen va riktigt rolig tills man blev för full. ska börja tänka lite mer när jag
dricker, inte kul att ha minnselyckor. hehe
ni kan kolla in dagens och kvällens bilder ovan (som i alla andra inlägg) hehe
Söndag
Spenderade min dag hos syster, sen så åkte jag in till fkp och var med Nille, mådde
inte alls bra så han fick la ta han om mig lite.. och Big Brother har ju och börjat nu
igen, älskar de. så de har jag och kollat på sen de börja. och aah gjorde typ inget
mer under min söndag.
Måndag
Jaa, nu har jag änterligen kommit till orginal dagen om man nu kan säga så. har sittit
här och höllt på med detta inlägg i över 1 timme. shiiit va har jag för liv, men vad gör
jag inte för mina läsare ;) ahhaha, men idag så har det varit skolan, sen så hjälpte
jag jenny, sofia och nikki inför SM. sen så har jag glidit runt med jenny och bara flötat
typ. träffade lilla jossi och bobbish och, men de är ju typ standard. men nu ska jag
fan sova. Är helt jävla död nu! men bloggar imorgon! puss på er, hoppas ni orkade
läsa detta jävla inlägg nu da! haha, och som jag nämde tidigare. jag skriver alltid
själva händelsen under bilderna så att ni vet! pözzz
seee you soooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0