it does not kill you makes you stronger

Såhär ser mina ben ut nu da, kan äntligen gå normal igen.
Idag så har jag bara tatt de lungt med syster yster, eftersom att hon och resten av
Stockholmarna ska åka hem idag, eller aah, nu har dom redan åkt och kommer sakna
er så himla mycket :( och idag ska jag bara ligga hemma igen, känns så tråkigt att inte
kunna umgås med mina vänner men de är så det kan vara ibland. men jag får la
försökaatt hitta på något, och jag är typ dötts hungrig eftersom att jag inte har ätit sen
i Tisdags. Ska försöka trycka ner mig en skål nudlar om en stund, får la se hur de
kommer att gå. Men nu ska jag glo på tv:en, bloggar senare. pözzz
seee you sooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0