mitt 2011

Vad är det bästa du har läst?
Jag började att läsa på Stepany Mayers böker, ja de är ju som sagt Twilight bökerna jag syfar på då.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag åkte på en spontan resa ner till Uddevalla och festade loss på Uddevalla VM, och det är nått som jag och mina brudar kommer att fortsätta med att göra i många somrar.

Vad spenderade du mest pengar på?
Alcohol, cigaretter och chips<3 sen finns det mycket mer som jag har spenderat pengar på men dessa saker mest.

Vad var ditt största misstag 2011?
Jag har gjort en massa, och vill inte nämna något för det är saker som jag vill lägga bakom mig och bara glömma.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Ojj, jag har inte en aning, har gjort så himla mycket som jag inte vill glömma.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag bjöd hem mina närmsta vänner på tårta, och efter som att jag fyllde på en vardag så blev det inget festande, men sen när fredagen kom så överraskade min mamma och mina vänner mig med en fest, och jag hade det så himla roligt den kvällen.

Vad är det vackraste du fått i år?
Ojj, den va lite svår, jag säger nog då, endel nya fina vänner.

Årets bästa sms?
Jaa det är lite svårt att säga eftersom att jag raderar min konversationer, men jag har fått fina sms av mina underbara vänner. puss på er

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Då måste jag säga både och, det har berott på olika anledningar.

Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte..

 

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Mycket film och serier.

Vilka människor har du hängt mest med år?
Mina underbara, Jenny, Josefine, Rebecka och Robert, och sen mycket med min familj, och om man blickar bakåt till de första halvåret av 2011 så va jag mycket med min dåvarande pojkvän Nille.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?

Jag har lärt känna en del, men jag har lär känna My och Sofia mycket bättre och tre fina vänner från klassen, Robin, Emma och Johanna.

Ångrar du något?
Jag har ångrat en del men inget jag vill ta upp just nu.


Vad har du mest lyssnat på för musik?
Jag har lysnat på mycket, jag började till ex gilla Justin Bieber.

Årets tre roligaste fester?

Uddevalla VM

Festerna hos Tom

Nyårsafton

sen många mer.

 

Fem händelser som varit bra det här året?
Kom in på stylist
Träffat och lärt känna så många fina människor

Lärt mig ett och annat om att gå vidare, men har inte lyckats helt än..

Uddevalla VM igen :D va så jäkla roligt asså.

Sen måste jag säga Stockholm


Fem händelser som varit sämst det här året?
Miste min ”föredetta” bästa vän, vet inte varför men.. ;(

Har varit lite för dålig i skolan..

Alla baksmällor och blåmärken, haha

Blivit ”utnyttjad”..

sen vet jag inte just nu.

Vad har du lärt dig i år?
Att man måste försöka gå vidare även fast att det är så jävla svårt.

Blev året som du har tänkt dig?
Vet inte riktigt, blev både som jag hade tänkt mig och inte, eftersom att jag inte hoppades på allt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Ojj.. Mjukisstil och mycket blandat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0