mycket skit på en dag.

jag och Robin i skolan. as snygga
jahapp jag just nu daaaa
Dålig uppdatering idag jag vet!! men dagen började med ett as jobbigt Boxnings pass,
snacka om att jag dog eller, men snart så ska jag ju börja gymma så då kommer det
la inte vara lika jobbigt längre x) och sen när dagens första händelse va slut så hade
man svenska, gjorde inte så mycket om jag ska vara ärlig, satt mest bara där, sen va
det dags för debatten på samhällen, gick la sådär, haha, men det va riktigt kul att
lysnapå dom andras, och sen blev jag så jävla förbannad på vissas synpunkter, jag
kanverkligen tagga till när det inte är nått som jag tycker är fel.. haha jaja , men sen
så va de tråk engelska, sen gjorde jag mitt samhälls prov, gick nog bra tror jag, sen
gick jag på stan med Jossan, och nu sitter jag här hemma och dör för att jag inte har
några ciggaretter! men nu ska jag plugga lite, puss bloggar sen
seeee you soooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0