Underbara Fredag

Först så gick vi till TaiPak och åt god mat, mummms med kina mat vill jag lova!
Sen så drog vi vidare till Willy där det bjöds på öl och skratt, och medans alla stora
pojkar och flickor gick ut på krogen så satt jag, Jenny och Rebecka kvar och prata
och skratta och njöt av våran fina vänskap.
Hade en toppen kväll i skövde med mina brudar, kände verkligen att vi behövde
detta, jag hade så otroligt mysigt. Och förut så möttes vi upp igen och drog upp
till GD och kolla fotboll, Grolanda van allt, fan va bra dom är. Och nu sitter jag
här hemma och lysnar på när mamma sjunger till en massa konstig musik, haha.
Senare sen kommer nog Rebecka förbi och äter lite gott sen vet jag inte riktigt
vad vi ska göra mer, vi hittar ju på nått alla fall. haha
(bilderna suger, jag vet) bloggar sen pöss
seee you soooooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0