min fredag

Jaa, här har ni dom bästa bilderna från i fredas, jag och brudarna va riktigt fulla. haha
Först satt vi hos mig och förfesta, vi fick tag på mina solglasögon och sprang runt i
domoch va fulla och glada, sen åkte vi vidare till skövde, vi drog till volvo där de va
lokal-fest, kommer bara ihåg få saker jag gjorde där, eller as rättare sagt få ögonblick
typ! och på något vänster så hamnade vi i stenstorp, vi festa loss och en kille, sen när
klockar va mellan 6-7 så gick jag och Sofia hem till mig. vilken jävla kväll jag hade,
fick och reda på igår att vi åkte till stenstorp för att polisen kom till volvo, hade inte en
aning om att dom hade varit där. Men jag måste säga att jag träffa många fina vänner
(eller ja, dom jag kommer ihåg) haha. nee men nu ska jag kolla runt här på datan, sen
blir de att glo film eller nått, pösss
see you sooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0