jaah, här får ni la reda på nått tråkigt. nää, eller joh

1. Hur gammal är du om 5 år? 23
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Rebecka, Josefine, Emma
3. Hur lång är du? 158
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Like crazy
5. Vem ringde du senast? Rebecka
6. Vem ringde dig senast? Mammsen
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Japp, gå nu då! :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda två, men beror på!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa/grön
12. När vaknade du idag? 06.45
13. Vilken är din favoritjulsång? All i want for chrismats is you.
14. Vilken är din favoritplats? Där jag är med min familj sammlad. <3
15. Vilken plats föredrar du minst? Graven
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning faktiskt
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spindlar
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? Gårdagen, när jenny berättade en sak
19. Hur stor är din säng? 90 :S
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda, men använder bara min bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor för det mesta
22. Hur många kuddar har du i din säng? 3 :D
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Stenstorp
25. Föredrar du strumpor eller barfota? beror på årstid
26. Är du social? oohja, älskar att prata ;)
27. Vilken är din favoritglass? ehm, inte en aning
28. Vilken är din favoritefterrätt? inte en aning
29. Tycker du om kinamat? jaaa om jag gör :D
30. Tycker du om kaffe? Nää
31. Vad dricker du till frukost? mjölk eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? sover lite olika
33. Kan du spela poker? yes
34. Tycker du om att mysa/kela? Ohh ja, de bästa jag vet ;)
35. Är du en beroendemänniska? ah , är ju en rökare så
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nee de tror jag inte
37. Vill du ha barn? Ja, men inte nu 
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? ne, så cool är jag inte
40. Föredrar du havet eller bassäng? Havet, men skönt i bassäng och
41. Vad spenderar du mest pengar på? Chips, cigg och alkohol
42. Äger du dyrbara smycken? några, men inte många vad jag vet
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Big Brother , Greys anatomy och mer
44. Kan du rulla med tungan? Jaa
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns en massa
46. Sover du med gosedjur? hehe, ibland så gör jag de, när jag vill vara lite barnslig.
47. Vad har du för ringsignal? Vene va den heter, oh orkar inte kolla x)
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nee
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? josefines troser :G
Såhär kul hr jag just nu under matten -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0